Waarom elektrische fietsen?

Het helpt bij heuvels, hellingen en ruig terrein, waardoor een vlottere rit mogelijk is en de gewrichten minder worden belast. Je kunt ook met meer kracht en precisie rijden dan op een gewone fiets.

Waarom elektrische fietsen?

Het helpt bij heuvels, hellingen en ruig terrein, waardoor een vlottere rit mogelijk is en de gewrichten minder worden belast. Je kunt ook met meer kracht en precisie rijden dan op een gewone fiets. En het zorgt ervoor dat mensen fietsen die anders misschien niet op een traditionele fiets zouden rijden vanwege fysieke pijn en pijn. Ter vergelijking: 30% van de mensen met elektrische fietsen gebruikt ze één keer per dag, terwijl maar liefst 81% er minstens één keer per week mee rijdt.

Dit betekent dat e-bike-gebruikers twee keer zoveel kans hebben als gewone fietsers om erop uit te trekken en te rijden. Je kunt al vanaf £650 een nieuwe e-bike van goede kwaliteit kopen, terwijl de onderhoudskosten ongeveer hetzelfde zijn als het besturen van een gewone fiets (voor verbruiksonderdelen zoals banden, kettingen en remblokken). Ja, op een e-bike rijden lijkt op een gewone fiets, maar als je eenmaal de motor inschakelt, zul je merken dat elke keer dat je op de pedalen drukt — afhankelijk van de instelling die je gebruikt — je drie, vier, vijf of misschien zelfs wel 10 pedaalslagen meer krijgt voor je geld. Meer dan 100 miljoen Amerikanen springen op de fiets en maken minstens één keer per jaar een fietstocht.

Sommigen doen het voor de lol, terwijl anderen hun fiets gebruiken om naar hun werk te rijden. Maar om wat voor reden dan ook, er zijn veel mensen die nog steeds aarzelen om op e-bikes te rijden in plaats van gewone fietsen. Hier zijn 10 redenen waarom e-bikes beter zijn dan traditionele fietsen. Maar als je op een e-bike rijdt in plaats van op een gewone fiets, kom je veel sneller van punt A naar punt B.

Met de meeste elektrische fietsen kun je 15 tot 20 mijl per uur afleggen. Zo kom je snel overal waar je heen wilt. Uit een specifiek onderzoek van het Transport Research Laboratory bleek dat bijna 50 procent van de mensen met een gewone fiets er maar één keer per week gebruik van maakt. Ter vergelijking: meer dan 80 procent van de mensen met elektrische fietsen gebruikt ze één keer per week en ongeveer 30 procent van de mensen gebruikt ze minstens één keer per dag.

In feite zijn elektrische fietsen ongeveer drie keer goedkoper om te bedienen dan auto's vanuit het huidige perspectief van brandstofkosten. Naast de bedrijfskosten van gebruikers kosten ze ook minder in termen van negatieve externe effecten omdat ze geen plaatselijke vervuiling veroorzaken. E-bikes zijn geweldig, maar auto's ook en zelfs als zelfrijdende elektrische auto's de eigendomskosten vervangen en de vervuiling verminderen, zal fietsen nog steeds van enorme waarde zijn. En waarom niet een geassisteerde cyclus?.

Klasse 1 omvat fietsen met trapondersteuning, die de elektromotor aandrijven terwijl uw voet druk uitoefent op het pedaal. Curbed sprak met huidige eigenaren en experts van e-bikes om enkele veelgestelde vragen te beantwoorden van mensen die nieuwsgierig zijn naar elektrische fietsen. Hun advocaten weten gewoon dat je sneller gaat rijden en meer zult rijden, en dus is het goedkoper voor de fabrikant om betere onderdelen aan te trekken dan later hoge schikkingen te betalen (of om een iets minder duistere reden), misschien beschermt het gebruik van betere onderdelen ook tegen een dalende merkreputatie wanneer die goedkopere onderdelen dat zouden doen degradeer sneller op een fiets met een hogere kilometerstand (elektrische fiets). Als u bijvoorbeeld kniepijn of door inspanning veroorzaakte astma ervaart, kunnen elektrische fietsen de fietssport nieuw leven inblazen.

Dit klinkt waarschijnlijk als een wedstrijd, maar ik probeer pedaalfietsen niet te vergelijken met elektrische fietsen. Door meer gewicht aan alles toe te voegen, wordt het moeilijker om te bewegen, en elektrische aandrijving kan een doorbraak zijn voor iedereen die een fiets wil gebruiken als alternatief voor een auto, bijvoorbeeld om boodschappen te doen en grote ladingen boodschappen, pakketten of passagiers mee te nemen. De overstap naar auto's op batterijen krijgt misschien meer media-aandacht, maar in de nabije toekomst kan de echte revolutie in elektrisch vervoer op twee wielen plaatsvinden. Het feit dat elektrische fietsen niet zo veel inspanning vergen, betekent ook dat ze ideaal zijn voor nutsvoorzieningen zoals naar huis rijden met een week boodschappen voor- en achtermanden.

Ik besteed veel tijd aan het beantwoorden van eenmalige vragen in de Community Forums van de review van elektrische fietsen, waar mensen hun budget, lengte, gewicht, beoogde gebruik en stijlvoorkeur delen. Er zijn enkele recente compromissen gesloten waarbij elektrische fietsen met trapondersteuning ~ 28 mijl per uur kunnen bereiken (ondersteund), maar alleen als de rijder rigoureus trapt. Ruiters raken steeds meer vertrouwd met elektrische fietsen, terwijl steeds meer consumenten overwegen om hun eigen fiets te kopen. Fillin-Yeh heeft ontdekt dat elektrische fietsen steeds vaker worden geïntroduceerd in systemen voor het delen van fietsen in het hele land, one way U.

Rocket Electrics in Austin, Texas biedt bijvoorbeeld foodie-tours aan en heeft ook een meerdaags SXSW- en F1-raceweekpakket voor mensen die de files willen ontwijken en de stad van dichtbij willen bekijken. Steden kunnen meer elektrische fietsen kopen voor stadsarbeiders en bezorgbedrijven aanmoedigen om hun wagenpark aan te vullen met elektrische fietsen. .